Куди йдуть наші гроші? Та коли зникнуть ями загальною площею понад 1000 га?

Колеса всі били в ямах? А скільки було аварій через дірки в дорогах? 
Сідайте і читайте уважно.

Почнемо з Адама та Єви. Проте, чому Адам і Єва, а не Гройсман, винні в ямах на дорогах?

Минулого року Україна потрапила у ТОП-10 держав з найгіршими дорогами у світі. Ми на 130 місці зі 137 країн! Попереду нас Мозамбік, але позаду – екзотичні Гвінея, Гаїті, Конго та Мавританія.

Попри те, що за рік до цього конкурсу на ремонт українських доріг було витрачено десятки мільярдів гривень, вони гірші за дороги Мозамбіку, не говорячи про польські, які опинились на 65-ому місці у вище згаданому рейтингу.

Куди йдуть наші гроші? Та коли зникнуть ями загальною площею понад 1000 га?

Запаморочення від успіхів?
Здається, що Володимир Гройсман мріє увійти в історію та залишити після себе тисячі кілометрів якісних доріг. У 2017 році на їх будівництво та ремонт було витрачено 30 млрд грн! За Віктора Януковича, який кар’єру розпочинав «завгаром», на дороги виділяли мізер – не більше 4 млрд. Звісно, що курс гривні інший, але масштабність задумів Гройсмана від такого порівняння не тьмяніє.

У минулому році уряд зважився на те, на що не зважувався жоден уряд незалежної України – на дороги державного та місцевого значення було виділено понад 42 млрд грн! До того ж, розпочав роботу «Дорожній фонд», який дозволив використовувати нові джерела фінансування, а не лише бюджетні кошти, що надходили до «Укравтодору».

Була втілена ідея – децентралізація доріг. Облдержадміністрації отримали понад 12 млрд грн на розвиток доріг місцевого значення. Було проведено 400 тендерів, що удвічі більше ніж за минулі роки.

«Уперше в історії України будівельний сезон закінчено наприкінці жовтня – на початку листопада. Це європейський рівень виконання робіт», – заявив Славомір Новак, в.о. Державного агенства автомобільних доріг. У поточному році на українські дороги «засіють» ще більше – понад 50 млрд. «А вже за 5 років плануємо поєднати всі обласні центри України якісними шляхами» – пообіцяв Володимир Гройсман, український прем’єр-міністр.

«Укравтодор» запевнив, що найкращі показники з ремонту та будівництва в шести областях України, в тому числі в Закарпатській. Але у лютому водії Закарпаття влаштували мітинг під стінами ОДА. Люди прийшли із шинами та вимагали пояснень, чому в області погані дороги. А дороги в райцентрах нагадують небезпечні ділянки траси ралі «Париж – Дакар»! «Найкраща вулиця Горохова. Мало того, що за 100м міське смітєзвалище, та ще й нема дороги. Люди скоріше помруть, ніж доїде швидка. Два роки уже звертаємось до нашого мера і тільки одні обіцянки», – заявила в соцмережах Ольга Секлей, мешканка райцентру Горохова, що на Волині. Що це? Наклеп на прем’єра та збій децентралізації?

Гройсман, де дороги? 
Але оприлюднене нею відео розставляє всі крапки над «ї»!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=83&v=v8YrnPtoGms

Іноземні фахівці, які минулого року відвідали Україну теж були в шоці від наших шляхів. «Потрібно все робити заново, змінити схему будівництва. Якщо в Україні нічого не зміниться, доріг у вас не буде. Тих коштів, які виділяються у вас, достатньо, щоб зробити дороги шведської якості» – переконаний Дерек Поттомсон, президент Міжнародного благодійного фонду «Діамант України». Тому не дивно, що в соцмережах з’явився новий флешмоб.

«З огляду на те, що разом зі снігом йдуть всі обіцяні Гройсманом дороги, пропоную флешмоб. Давайте постити фотографії ям на дорогах з тегом: #ГройсманГдеДороги?» – запропонував Igor Khokhych, і сотні українців почали передавати «привіт» прем’єру Володимиру Гройсману та міністру інфраструктури Володимиру Омеляну! І все це у вигляді відео та фото непрохідних українських доріг! Тому не дивно, що водій Олексій Михайлович та мільйони його колег, коли згадують про гроші від транспортного збору, ставлять питання: «Їх спрямовують куди завгодно: на пенсії, на пільги, латають бюджет, розкрадають. Але ж платимо ми ці кошти на дороги, які ніхто не будує і не ремонтує до ладу!»

Яка відповідь урядовців?
Головними негідниками, які плюндрують українські дороги, урядовці вважають автоперевізників. Дійсно, вони затяті порушники вагових норм на дорогах. Адже дорогами колесять фури-рекордсмени із 100 тоннами, це при нормі 40! Встановили вагові комплекси, але віз, точніше вантажівки, і нині там: тобто – на дорогах. За неофіційною інформацією проблему перевізників вирішує хабар у дві сотні. Ось чому, особливо в спеку, на асфальті залишаються колії! Цю проблему Гройсман та його команда збираються вирішити за допомогою бетонних доріг та встановлення обладнання, котре зважує вантажівки під час руху. Їх обіцяють у 2020 році! 
У тому, що у нас погані дороги, можновладці звинувачують також складні кліматичні умови: морози та дощі. Але у Великій Британії дощі мало не щомісяця. А в Росії – морози сильніші. І в цих країнах дороги кращі ніж у нас!

Пряма дорога чи прокляте замкнуте коло?
Чому вони гірші, в тому числі за так званої нової влади, частково пояснює відеозапис, який виклав блогер Олександр Довгий.

Ось посилання
https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=3M9JOJqZ_CM

На цьому відео у затишному кафе людина, яка дуже схожа на екс-заступника очільника «Укравтодору», домовляється про «розпил» бюджетних коштів. І навіть кредитів від МВФ.

«То, что касается державних, державного бюджету, що стосується вот єтих використання в тому числі державного бюджету, эти все постановы, вони все це зроблять, служби. Для них, это самое простое. А вот МФОшное надо, здесь нужно закрутить. Потому, что здесь очень много нюансов, которые, просто, мы сами не знаем. (натискаючи цифри на калькуляторі смартфону) Делим. На два в этом. И три по проекту. Каждому. Что еще нужно? Это же просто прямые отношения» – говорить чоловік, схожий на Володимира Сущенка. Чи був це заступник «Укравтодору», чи просто схожа людина – невідомо. Пана Сущенка відразу звільнили. Натомість на захист Гройсмана, немов на амбразуру Матросов, кинулися чиновники різного штибу. «На жаль, уряд – це не Хогвартс, у нас немає чарівної палички, щоб відремонтувати всі дороги України, що не ремонтувалися десятиліттями. За час каденції уряду Яценюка і Гройсмана відбудовано понад 7 000км доріг, всі вони проходять зиму в ідеальному стані», – зауважив Володимир Омелян, міністр інфраструктури України. Тобто, у всьому винні «попєрєдніки» та їх космічні апетити. Адже відкати зашкалювали до 50%!

А за нової влади ввели систему «Prozorro»! «Інший цікавий аспект – у 2015 році, коли система Прозорро ще не діяла, економія на тендерах становила близько 25%. Сьогодні – максимум 5%. На жаль, з часом систему Prozorro навчилися обходити у різні способи. Найбільш поширений з них – це участь в тендерах підставних фірм, які за домовленістю спеціально пропонують завищені ціни, щоб дати можливість перемогти «потрібній» компанії. Інший відомий спосіб «змахлювати» – спеціально прописати в тендері такі технічні вимоги до кандидатів, щоб пройшла тільки «своя» фірма.» – зауважує Денис Казанцев, блогер та журналіст. Тобто, наші ділки навіть систему «Prozorro» пошили у дурні!

Більш того, за прем’єрства Гройсмана співробітники СБУ встановили, що під час тендерів чиновники давали «добро» на закупівлю неякісних будматеріалів для наших доріг. Та найбільше команда Гройсмана звинувачує у поганих дорогах команду Азарова! Але команда Азарова звинувачує своїх «папєрєдніків» – команду Тимошенко.

Шановні! За такого розкладу винним виявиться Богдан Хмельницький та Володимир Великий! А фініш абсурду настане тоді, коли дійде черга до Адама та Єви! Натомість в Україні сьогодні 170 000км доріг, але навіть чиновники визнають – в ідеальному стані лише 3%!

Скільки потрібно грошей та часу, щоб цей відсоток наблизився до 50-ти – точно ніхто не знає! Лише на пристойні дороги державного значення потрібно 10 років